niedziela, 21 lutego 2010

Moje pierwsze prace.

Pierwsze moje prace to były dwie butelki wykonane techniką decoupage. Na tych butelkach uczyłam się jak przyklejać motywy, dobierać odpowiedni wzór, cieniować. Oczywiście korzystałam z książek i czerpałam wiedzę z informacji zawartych na stronach internetowych. Jednak ozdabianie butelek - to nie było to czego oczekiwałam. Aby dalej poznawać różne techniki zrobiłam małą ikonkę, którą podarowałam Ani.

   


1. Dla Ani.

Spodobała mi się ta pierwsza , mała ikonka i zaczęłam robić inne coraz większe i  po przestudiowaniu kilku książek i wykorzystaniu zawartych w nich wiadomości na ten temat.



2. Przy tej wykorzystałam kawałek odpadu deseczki, którą wygrzebałam u znajomego kolegi w stolarni. Leżała już na kupie odpadów przeznaczonych do spalenia w piecu.  
                             
        3. Ta też zawiera elementy doklejonej wcześniej deseczki w następnie oderwanej przy obróbce i z tego powodu też znalazła się już  przygotowana do spalenia.
4.
5.
 
6.


4, 5 i 6 ikona została zrobiona tak jak powinno się robić. Wykorzystałam w nich różne sposoby wykonywania spękań. Różne sposoby postarzania, bejcowania i malowania. Każda jest inna, niepowtarzalna. Wszystkie są lakierowane kilkakrotnie, dzięki czemu są trwałe i nie ulegną zniszczeniu.




2 komentarze: